Cupa Dracula 2014
Baschet mixt
Departamentul de Educatie Fizica si Sport impreuna cu Directia pentru Sport si Tineret a Municipiului Bucuresti organizeaza in zilele de 9 si 10 Mai 2014 Cupa Dracula la baschet mixt.
Echipe participante
Grupa A |
Absolveni ASE 1 |
|
Univ. Politehnica |
|
Universitatea Buc. |
|
ASE |
|
ANI |
Grupa B |
Absolveni ASE 2 |
|
Absolventi Univ. |
|
Spiru Haret |
|
Medicina |
|
Agronomie |
Regulament
de desfasurare
Cupa Dracula
|
|
1. Componenta echipelor: 10 sportivi, 6 baieti si 4 fete;
2. Precizari de regulament:
• Echipele sunt formate din 6 baieti si 4 fete. In teren vor juca maxim 3 baieti si minim 2 fete;
• Meciurile se desfasoara pe durata a 4 reprize de 10 minute fiecare, dupa ceas, cu pauza de 5 minute intre sfertul 2 si 3 ;
• Timpul de joc se opreste la time-out si la aruncarile libere;
• In caz de egalitate se va juca o repriza suplimentara de 5 minute, la finalul careia sa nu se inregistreze un nou scor egal;
• Fiecare echipa are dreptul la cate un time-out pe sfert, cel din sferul 3 putand fi repartizat in ultimul sfert.
• Cosurile marcate de fete in interiorul spatiului de 6.75m valoreaza 3 puncte, iar din afara acestui spatiu 5 puncte;
• Dimensiunea mingii de joc este G7;
• In situatia in care un baiat pune capac unei fete in interiorul spatiului de 6.75m, aceasta primeste 1 punct si posesia mingii, iar din afara acestuia 2 puncte si posesia mingii;
• Faultul pe aruncare nu se penalizeaza cu aruncari libere, ci se primesc direct punctele aferente aruncarii respective plus un punct pentru cos marcat;
• De la al 4-lea fault de echipa pe fiecare sfert, se executa 2 aruncari libere. In situatia in care din actiunea respectiva in care s-a produs faultul se si marcheaza, se acorda un punct pentru cosul marcat;
• Un jucator este eliminat din joc la a 4-a greseala personala;
• Taxa de participare este de 25 RON de jucator;
• Fiecare jucator din echipele participante primeste un tricou;
• La finale timpul de joc este cel dupa regulamentul F.R.B.
3. Repartizarea echipelor in grupe se va face prin tragere la sorti de catre organizatori. Programarea meciurilor se va face conform tabelei Berger. Fiecare echipa trebuie sa prezinte organizatorilor un tabel cu componenta echipei si vizita medicala a acestora.
|